onsdag 24 augusti 2016

Inget uttag

i dag, men jag är ändå jätte nöjd med Astas insats.
Hon hittade slag ganska sent, runt 8,30, jag såg 
henne inte på över en timme, så tillslut gick jag in
för att se vad hon gjorde, hon jobbade med svansen viftandets
och med stor iver, jag var helt säker på att hon skulle få ut
vilken sekund som helst.

men vinden och solen gjorde att det
tyvärr blev för svårt, för en så orutinerad hund som Asta


Men bara det att hitta slag i storskogen är en prestation.
I slutet av nästa vecka blir hon 15 månader, så med ordentligt
med träning, så tror jag hon blir lika duktig som sin mor och mormor :)


Medans jag satt där och väntade kom det några små
fåglar och hälsade på.
Känner mig verkligen priviligerad som har möjligheten
att kunna vara i skog och mark.


Finns så otroligt mycket fint


och i naturen blir liksom inget fel.
Färger och former.....


Nu blir det några dagar med jobb.
Sen har jag semester i 2 veckor

'

Gissa vad jag ska göra då :)

Inga kommentarer: