tisdag 13 oktober 2015

Jämtlands veckan Dag 1


Efter att ha varit i Lycksele på Qvinnokampen
för en vecka sedan,var det ganska tufft att åka
norr över igen.
Sverige är otroligt långt.....


Vi åkte efter att jag jobbat klart på lördagen
och var framme i Lidsjöberg vid 3-tiden
på morgonen....


Och var i skogen vid 7,30
Väl där inser man att här bor det åtskilliga
BJÖRNAR.
På var 300:de meter låg det Björnskit på vägen.


Jag tyckte det var lite otryggt .....men jag vande mig
.....efter några dagar....


Första morgonen var jag i skogen med Asta och
med Inez ( syster till vår Irma)
Inez förstod inte riktigt vad jag och hon
gjorde där ensamma i skogen, så söket blev
väldigt snävt och hon kom aldrig i några slag.



Trond och Irma hade ut en hare som Irma
jagade full tid på.
Trond såg haren 6gg
Tillslut föll den för den gamla Husqvarnan
modell 52


En väldigt bra början på Belger du Nords Jämtlands vecka

Inga kommentarer: